I.Boice | Iranian Boice Community


2014.12.19

Lee JongHyun in ‘One Sunny Day’ Drama. It will air today

هیون قراره توی یه فیلم کوتاه تبلیغایتی به اسم One Sunny Day برای شرکت لاین همراه سو جی ساب و  بازی کنه! این فیلم که برای اولین بار بطور ویژه برای مخاطبای تایلندی ساخته شده از طریق اپلیکیشن LINE TV پخش میشه و امروز اولین قسمتش منتظر شده که متاسفانه این اَپ توی کشور ما فعال نیس!!

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت4:32---5 دی 1393
:|||||||||||
تو فیسم توضیحی ندیدما!!! دررفتی؟؟؟؟؟ زود بیا اونور توضیح بده...
پاسخ: خخخخ اره دیگه در رفتم مثلا :)


مهسا19
ساعت2:26---2 دی 1393
یعنی چی به چشم خواهری نمی بینی؟ پس به چه چشمی می بینی؟! :|
پاسخ: خبیث شدم! اوووم یعنی چیز دیگه به چشم خواهری نمیبینم! خخخ توضیحات بیشتر در فیس هاهاها


مهسا19
ساعت4:23---1 دی 1393
چشمت بی بلا!
نه اگه به چشم خواهری باشه من ایرادی نمی بینم
پاسخ: راستشو بگم؟ من فقط جونگ شینی رو به چشم خواهری میبینم خخخخ ولی بخاطر شما تلاشمو میکنم!


houra
ساعت11:44---30 آذر 1393
حداقل فيلم يونگي نمي تونيم ببينيم فيلم هيوني كه مي تونيم ببينيم ممنون
پاسخ :( اینم فیلم کوتاه اخه! ولی هرچی باشه بهتر از هیچیه!


مهسا19
ساعت3:05---30 آذر 1393
خب خداروشکر خیالم راحت شد
فقط اگه دیدی دختر توش داره بگو نبینم :|
اون عزیزمت مشکوک و زیادی غلیظ بود فک کنم به هیون برمی گرده نه من!
پاسخ: چشم!! خخخخ نه والا با خودت بودم! در حضور شما جسارت نمیکنم به هیون :))))))))


مهسا19
ساعت4:31---29 آذر 1393
باز کارای یواشکی هیونی...
منم میخوام میاد برا دان؟
پاسخ: اره عزیزمممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 28 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com